[Tajfutas] 3SZ végeredmény

Hidvégi hidveegi at t-online.hu
2011. Jan. 3., H, 22:14:41 CET

Kedves Sporttársak!

A hiányzó versenyeredmény megkerült (eddig is létezett, de csak az
egyesületi honlapon, én meg vártam a sült galambot a levelező listán meg a
szövetségi honlapokon). Természetesen nem történt lényeges változás az
élbolyban, de így teljes.

42 meghirdetett versenyből 38 lezajlott. Gyimesi Zoltán és Vida István vett
részt a legtöbbször (36-36 verseny). A hölgyek között Bíró Aletta volt a
legaktívabb (28 verseny, nem számítva a többszöri szervezői közreműködést).

Az F40 korosztályban volt a legtöbb részt vevő versenyző (30), de az
indulások számában az F65 korosztály magasan verte a mezőnyt.

Az összetett verseny dobogóján végzettek:

1.

Hajas Csilla

N4550

816