[Tajfutas] Fw: nosztalgia

Tóth Károly toth.karoly1 at chello.hu
2011. Jan. 1., Szo, 13:30:58 CET

----- Original Message -----
From: Tóth Károly
To: Balla Sándor
Sent: Saturday, January 01, 2011 1:27 PM
Subject: Re: [Tajfutas] nosztalgia

Sziasztok !

Nem vagyok benne biztos, hogy hol készült, de tippem van. Szerintem az 1979-i November 7. EV. váltóján.
Sajnos még nem sikerült elővarázsolnom az azévi edzésnaplómat (valószínűleg a padlásról), amiből egyértelműen kiderülhetne. Ha ez a verseny az, akkor Csákváron volt, a Kis-Kotló térképen, a Gánt felé menő út melletti völgyben. Akkor nagyon erős nemzetközi mezőny volt a versenyen, és válogatott váltó is indult, így kerülhetett egy váltóba Rostás Irén 155, Schmiedmeister Ilona 255, Horváth Magdi 355. A Spari honlapján az egyéni versenyről van egy értékelés is. A 3. képen Kelemen Janó mögött valószínűleg én küzdök a jellegzetes OSC-s mezben.
Szerintem így már a képeken szereplő összes személyt beazonosítottuk.

Üdv.

Tóth Karesz