[Tajfutas] Annak, aki nemcsak forrón szereti!

Tóth Károly toth.karoly1 at upcmail.hu
2011. Feb. 11., P, 18:11:00 CET

Sziasztok !

Terveztem, hogy megyünk a versenyre, de most egy kicsit elbizonytalanítottál a kedvcsinálóval. Mit jelent az, hogy élvezetes, gyors pályák ? Mostanában egyre jobban elharapódzott a pályakitűzők körében, hogy összedobnak egy harminc perces pályát, gyakran teljesen hibás koncepcióval, felfogással, tele útfutással, csiki-csuki pontokkal, aztán mindenki fussa le, majd irány haza. Az ilyen versenyekre már nem fogok elmenni. A szabályzat meghatározza a győztes időket. Ha fél órát akarok kocogni, azt otthon is megtehetem, nem utazok érte oda-vissza több száz km-t. Ha gyors pálya, akkor az nálam a győztesidő függvényében azt jelenti, hogy jól, gyorsan futható terepen, "hosszú" pálya lesz. Sajnos a pályakitűzők a bajnokságok kivételével ezt nem nagyon tartják be. Mindezt nem bántó szándékkal írtam le, remélem, Nálatok a gyors pálya nem 30 percet jelent.

Üdvözlettel:

Tóth Karesz