[Tajfutas] Sítájfutó Magyar Bajnokságok

Kiácz Bence bence.kiacz at bcdtravel.hu
2011. Dec. 28., Sze, 11:47:23 CET

Szivák Ildi és Lajszner Attila levelét továbbítom:

Kedves Mindenki!

A mostani hóhelyzetet elnézve, igen nagy valószínűséggel meg tudjuk rendezni a 2012-es szezon első versenyét, egyben középtávú és hosszútávú Magyar Bajnokságát 2012. január 7-8-án Bánkúton. Melyre nagyon várunk Titeket! Ha valaki szeretné kipróbálni a sportágat, de nincs felszerelése, annak korlátozott számban tudunk felszerelést biztosítani, ha előre jelzi szándékát e-mailen vagy telefonon (Szivák Ildi: 06705472966). Kezdőknek ingyenes síoktatást vállalunk szombat délután, a sprint versenyszám után a versenyközpontban. A versenykiírást megtaláljátok lent és a www.astrois.hu/skio honlapon is.
A versenyszámokat (távokat) a hóviszonyoktól függően a rendezőség módosíthatja.

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Sífutásban Bővelkedő Új Esztendőt kívánok!

Szivák Ildi

Középtávú és Hosszútávú Sítájfutó Országos Bajnokság

Versenykiírása

BÁNKÚT

Rendezõ: az MTFSZ és az Egri Testedző Club

Elnök: Szivák Ildikó

Pályakitüző: Déry Attila és Lajszner Attila

Titkár: Lajszner Attila

Helyszín: Bánkút (Bükk-hegység), 800-900m tengerszint feletti magasság

Időpont: 2012. január 07-08.

Versenyközpont: Bánkút, Fehér Sas Panzió

Program:

2012. január 07. szombat, Középtávú OB rajt: 12:00

2012. január 08. vasárnap, Hosszútávú OB rajt: 11:00

Kategóriák:

Közép és hosszútávú OB: -17, 18-20, F21, F35, F50, N21, N35, Nyílt

Amennyiben egy meghirdetésre nem került, de a szabályzatban szereplő korosztályos kategóriába legalább 5 fõ nevezése érkezik be, a rendezőség külön értékeli az adott korosztályt!

Nevezési díj: 2000.-Ft/futam/fő; -17: 1500.-Ft/futam/fő, nyílt: 1000.-Ft/futam/fő

A helyszínen: 2500.-Ft/futam/fő, nyílt 1500.-Ft/futam/fő

Nevezési cím:e-mail: alajszner at vati.hu

Nevezéskor kérjük megadni: egyesület neve, versenyző neve, születési éve, kategória

(versenyszámonként), SI dugóka száma (amennyiben van)

Nevezési határidő: 2012. január 04.

Térkép: Bánkút, méretarány középtáv ill. hosszútáv 1:10 000, alapszintköz 5 méter, 2011-ben felülvizsgált speciális sítájfutó térkép.

Nyomhálózat: 90%.ban motoros szánnal kerül lefektetésre a verseny előtti napokban, de helyenként kb 5-10%.ban előfordulhat, hogy a keskeny pontozott nyom, nem szánnal, hanem sífutó léccel kijárt!

Díjazás: Az első három helyezettek éremdíjazásban részesülnek, az országos bajnokságokon a győztesek védik egy évig a magyar bajnoki címet.

Pontérintés: SPORTident rendszer, SI dugókák a helyszínen bérelhetők 200 Ft/futam áron (elvesztés esetén 11 500 Ft pótdíj)

Szállás: Fehér Sas Panzió, Bánkút.

4-5-6 fős szobafoglalás esetén viszonylag kedvező árakkal!! Étterem üzemel a panzióban.

Információ, foglalás:

e-mail: info at grandtours.hu

tel.: 52/448-348; 46/390- 371

fax: 52/419-182

web oldal:

 http://www.grandtours.hu/apartman.php?apartman_id=66

Egyebek:

- A verseny nyílt, bárki részt vehet rajta, ugyanakkor mindenki saját felelősségére indul!

- A versenyen minden beérkező versenyző frissítőt kap.

- A célban minden elindult versenyző köteles lejelentkezni.

- Szombat délután, a középtávú verseny után minden kedves érdeklődő számára ingyenes sífutó oktatást tartunk.