[Tajfutas] Sporttörvény 2012

janos szabon jszabon at yahoo.co.uk
2011. Dec. 10., Szo, 18:18:47 CET

Tévedsz Miksi.
- Az NCA nem halott, csak átkeresztelték;

- a pénze az utolsók között lesz, amihez hozzá mer nyúlni a politika - végszükség esetén;
- sportunkat pedig a hazai sportvilág egyik leghitelesebb személye képviseli tárgyalási szinteken.

Legyen vele az Erő! és minden amire szüksége lehet a közeljövő birkózásaiban...