[Tajfutas] Sporttörvény 2012

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2011. Dec. 9., P, 20:07:28 CET

Sziasztok,

Olvasgatom az előterjesztést.

Még csak a 6.§ környékén vagyok az olvasásban, de előre lapoztam a 61.§-ra.

Ez a mondat mit jelent a területi szervezeti egységekre, azaz a megyei szövetségeinkre nézve?

(1) E törvény hatálybalépésétől számított hatvan napon belül az országos sportági szakszövetség jogi személlyé nyilvánított szervezeti egysége, az országos sportági szövetség jogi személlyé nyilvánított szervezeti egysége, valamint a sportegyesület jogi személlyé nyilvánított szervezeti egysége köteles kezdeményezni abból a bírósági nyilvántartásból való törlését, amelyben mint önálló jogi személy társadalmi szervezet került nyilvántartásba vételre .

HN