[Tajfutas] Õsforrás Kupa 2011 Eredmények

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2011. Dec. 2., P, 20:23:31 CET

Sziasztok!

Csatoltam az eredményeket egy Excel fájlban,
ha esetleg valaki nem tudja kinyitni, írjon nekem és megpróbálom másként
elküldeni.  Hamarosan fönt lesznek az MTFSZ és BTFSZ honlapokon is.

Köszönöm mindenkinek a versenyzést és hogy
eljöttek egy ilyen hideg, borús napon. Az eredményeket úgy hagytam ahogy voltak,
mert nem volt egy megbízhatóan igazságos módszer az eltünt 7-es pont
problémájának megoldására. Úgy gondoltam, hogy ha 2009-ben ki lehetett hirdetni
a VB váltó eredményét a 3 legesélyesebb csapat nélkül, akkor talán itt is
megbocsátotok nekem ezért.

Üdv:  Grant Júlia
--------- következ? rész ---------