[Tajfutas] MTBO OB

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2011. Aug. 31., Sze, 22:27:00 CEST

Reszkessetek egerek, mert ....

délután elhoztam a szervizből a kerékpáromat és amikor betettem a gépkocsi rakterébe és rápillantottam a hátsó kerék gumiköpenyére, akkor ezt olvastam rajta:
Made in Czechslovakia

Kelemen Erika üzeni TF-s volt évfolyamtársának Dosek Ágostonnak, hogy:
"Toncsi, jön az Öcsi és meg fog verni!"
(Nővérem nem ismeri a mondást, hogy "Egyszer volt Budán kutyavásár!")