[Tajfutas] PAnnon MTBO + MTBO KOB bejelentés

Vajda Zsolt Tamas matri at freemail.hu
2011. Aug. 30., K, 22:34:16 CEST

Sziasztok! Akkor most jött el az a pillanat amikor egy nagy bejelentést teszek! Jelenleg az én szerény számításom alapján, aszerint hogy az ENTRY-t és a saját emailemre érkező nevezéseket összevetettem a kis saját listámon a PANNON MTBO-RA 85 HANGSÚLYOZOM 85A KOB-RA PEDIG 113 NEVEZŐNK VAN HANGSÚLYOZOM 113 NEVEZŐNK VAN! Amiből 110 magyar állampolgár! Röpdösök az örömtől, és köszönöm nektek hogy neveztetek!!! Megpróbálunk felnőni a feladathoz és egy remek versennyel ünnepelni meg ezt a létszámot!!! DE mivel még mindig tudok olyanokról akik szoktak de nem neveztek valamilyen oknál fogva, és hátha ez a létszám motíválja őket, ezért a versenybizotság elnökségével, azaz Ágival úgy döntöttük hogy a nevezési határidőt kitoljuk szeptember 4.-éig! Sőt a csütörtöki CSTSZ-en nálam személyesen, vagy Tamásnál személyesen is lehet nevezni, illetve a hétvégi Rövidtávú OB-n MAtrinál, (Vajda Zsolt) is lehet még személyesen jelentkezni! Még egyszer köszönjük a bizalmatokat, mi mindent megfogunk tenni, hogy a jövő hétvégén jól érezzétek magatokat! És csatolnék egy képet, hogy a vacilálókat is egy kicsit motiválja! Puffy