[Tajfutas] Ki mit hagy abba?

Holluby Andras hollomester at freemail.hu
2011. Aug. 30., K, 21:40:55 CEST

Azt hiszem úgy hangzott el, abba hagyom amit nagyon szeretek.
Tehát nem egyértelmű:- abba hagyom a tájfutást- abba hagyom a sörözést
- abba hagyom a kéttusát (tájfutás+sörözés)

Egyébként miért is?
- mer' elveszett a cucc?- mert nem találták meg?
- mert nem válaszoltak a levelemre?- mert nem találták meg ráadásul nem válaszoltak a levelemre?

Amúgy meg ne diszkrimináljunk!
- van akit az zavar hogy van aki sörözik
- van akit az zavar hogy sótlan emberek teszik egyhangúvá a versenyeket

Szerencsére sok színűek vagyunk!

H.A.