[Tajfutas] MTBO Középtávú OB invitáló tájfutóknak

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2011. Aug. 24., Sze, 20:39:42 CEST

Janó kérdései ürügyén akkor mindenkinek:
Az alul nagyítós, különben sima "üveg" ami műanyag, szemüveg bringázáshoz
jobb mint futáshoz, nem párásodik, és nem kell a lábad elé nézni vele,
ráadásul a bogarak és az első kerék által felvert kosz ellen is véd.
A mai bringák sem sokkal könnyebbek, de egy első teló csodákat tud tenni :-)
a síbérlet tartó helyett mondjunk belépőkártya tartót. ez egy lapos kerek
izé, amiből ha kihúzod a madzagot, és elengeded, vissza megy.
de én pl volt hogy 20-40 cm-es szimbóltartó gumira kötöttem az SÍ-t, egyik
végét a kormány külső végéhez szgszalagoztam, a másikat, ahol az si volt a
csuklómra hurkoltam. Egy kormány fölötti átrepülés alkalmával, mintha ott
sem lett volna, úgy szakadt el :-)
ja és enni kicsit lazábban lehet, mint futóverseny elött :-)