[Tajfutas] MTBO Középtávú OB invitáló tájfutóknak

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2011. Aug. 24., Sze, 11:34:19 CEST

Sziasztok,
Brigi eredményét látva és ezúton is gratulálva a VB helyezéséhez (Lásd. link: http://www.mtbo2011.org/public/results/r240811_003045.pdf), elkezdtem a felkészülésemet a MTBO KOB-ra.

Mi kell hozzá:
Egy kerékpár: -elővettem a garázs mélyéből a bringámat, elvittem a szervizbe. Elvileg du. 5-re készen lesz.
Egy bukósisak: -elkértem Detti lányom tökfödőjét, mert neki úgy is nagy.
Egy gatyamadzag az SI kerékpárhoz rögzítéséhez: én itt konzervatív leszek és az ujjamon fogom viselni ezt az eszközt. Vagy így nem praktikus?
Nevezés aug. 30-ig. Erről még nem késtem le.
Egy térképtartó: Ezúton megkérném Csontit a Szövetségben, hogy a ROB-ra Vácra juttasson el egy ilyen Anna style eszközt és Detti lányom elhozza nekem. Fizetési mód megegyezés szerint.
Egy kis icipici bátorság: -botorság már megvan, de a bátorság is meglesz.
Pannon MTBO előtte, ezt még átgondolom.

A többit Puffy biztosítja.

Reszkessetek egerek,