[Tajfutas] Trail-o

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2011. Aug. 20., Szo, 21:40:47 CEST

Sziasztok!

> Mivel ennek a kategóriának én adhattam át a díjakat, így az
> eredményhirdetésről nincs fotóm, de közvetlenül után azért sikerült egy
> képet készítenem a Fruzsiról. Ő volt az egyetlen nő az első 6. helyezett
> között.

Én felvettem videóra az eredményhirdetést, bár ez sem tökéletes, mert nem
számítottam rá, és az elejéről, vagyis Fruzsi szólításáról még lemaradtam.

Ha minden jól megy, ez is rajta lesz a VB-ről készülő összefoglaló DVD-n,
amit a Tájoló újság tavaly elmaradt mellékleteként kapnak meg az arra
előfizetők.

Üdv,
Skuló Marci