[Tajfutas] Trail-o

Zentai László lzentai at caesar.elte.hu
2011. Aug. 17., Sze, 19:55:18 CEST

Sziasztok!

Lenkei Zsolt mai örömteli futása mellett Bíró Fruzsina teljesítményét
is ki kell emelni. A trail-o mai második futamában hibátlanul
teljesített, így az összetett verseny 6. helyén végzett. A
teljesítménye értékét növeli, hogy tavaly még a paralimpiai
kategóriában volt összetett 5., idén - a szabályok változása miatt -
már csak a nyílt kategóriában indulhatott.
Mivel ennek a kategóriának én adhattam át a díjakat, így az
eredményhirdetésről nincs fotóm, de közvetlenül után azért sikerült
egy képet készítenem a Fruzsiról.
Ő volt az egyetlen nő az első 6. helyezett között.

Zetor
Name: bf.jpg
Type: image/jpeg