[Tajfutas] WOC új térkép

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Aug. 13., Szo, 13:24:09 CEST

Nekem a két térképrészlet színeivel van problémám. Az eltérő
színárnyalatok miatt nem tudom megítélni, hogy egyiket vagy másikat
jobbnak látom-e.

Viktor kérdéséről nekem is eszembe jut egy kérdés, de ennek már semmi
köze a VB térképekhez, annál általánosabb. Kiváncsi lennék a
véleményetekre az alábbi problémám kapcsán.

Számos (főleg alföldi) versenyen tapasztalom, hogy fehér alapon
kiválóan látom és tudom kiolvasni a térképen a barna színű domborzati
elemeket, 1-es zöld alapon is még viszonylag jól, de 2-es, 3-as zöld
vagy sárga alapon már pocsék rosszul. Kérdezem, hogy az én szememben
(színlátásomban) van-e csak hiba, vagy másoknak is van hasonló
tapasztalata?

Üdv:
Kéri Gerzson