[Tajfutas] Navigációs labarintok

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2011. Aug. 12., P, 17:20:50 CEST

Sziasztok,
Madártól kaptam a mellékelt angol térképet, amin hagyományosan, több évre visszamenőleg a budapesti Szigeti Sportvarázshoz hasonlóan rendeznek bemutatókat.
Ezen a linken megtalálható egy fotó (meg egy filmecske) és az előző évek visszatekintése is az eseményről.

http://www.southyorkshireorienteers.org.uk/index.php?view=details&id=242:cliffhanger-ultrasprint&option=com_eventlist&Itemid=88

Ezen túlmenően mellékelek egy tanulmányt, amit Szeged város főterén felállított szalmabála színház alapján készítettem egy nemrég lebonyolított nemzetközi eseményhez kapcsolódóan.
Hátha valaki tudja hasznosítani az elképzelést.

Holnap megkezdődnek a WOC2011 küzdelmei Franciaországban (long qualification)