[Tajfutas] labirintus szeged közelében

Kali Csongor kcsongor at takarnet.hu
2011. Aug. 11., Cs, 15:03:08 CEST

Végig lehet menni! Ezt a jelölést akkor szokás alkalmazni amikor csak a
szembe irányok járhatóak, vagyis oldalt fordulni nem lehet. (pld. egymás
alatti elvezetésnél).
Ezt hogy oldották meg a valóságba az nem derül ki a fotókról, de rögtön az
első légifelvételen látni, hogy átjárható a kereszteződés abba az irányba is
aminek a segítségével el lehet jútni a T-Modell vízhűtőjének a nyílásához.

Csongor