[Tajfutas] Versenykiírások kerestetnek

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2011. Aug. 8., H, 12:00:48 CEST

Ha, ha, ha .....

A sportágfejlesztési stratégia kidolgozásánál egy szempont volt az MTFSZ honlap látogatottságának emelése. Én akkor azt vállaltam, hogy a www.tajfutaspecs.hu honlap versenynaptárában a továbbiakban az MTFSZ naptár megadott pontjait linkelem be. Ha ott nincs feltöltött anyag, akkor linket sem tudok rá generálni.

Ha már megnéztem a kiírások hiányosságait, akkor szántam egy kis időt az ellenőrző bírói és elnöki beszámolók megjelenési gyakoriságára is.

Tudom, hogy a nyár az uborkaszezon időszaka, de ellenőrzőbírói és elnöki beszámolók is szép számmal hiányoznak a versenynaptár adatbázisából.

Csak a jó példákat hozom fel. (utalva a rossz linkekre, ezzel segítve a webmester munkáját)

június 5 Herman Ottó EV.

jún. 4-e Borsod Kupa vagy az Enyves Éger Kupa,

ápr. 30. máj 1. Nógrád Nagydíj (Csak itt rossz a link)

ápr. 23. Hegyisport Kupa (Ezt az MTFSZ formát javaslom megtekintésre minden ellenőrzőbírónak)

ápr. 20 Veszprém megyei diákolimpia (Rossz a link)

ápr. 17. HJSZ diákolimpia mintaértékű jelentések

ápr. 17 Taszár Kupa rossz a link

ápr. 16 HJSZ éjszakai bajnokság

ápr. 16 Erdei verseny, Debrecen, rossz a link

ápr. 16 Csongrád megyei diákolimpia és Szeged Kupa

ápr. 16 Zala megyei diákolimpia, és Göcsej Kupa

ápr. 16. BAZ megyei CSB

ápr. 15. BK megyei diákolimpia, a legszűkszavúbb ellenőrzőbírói jelentés, elnöki beszámoló rossz link

ápr. 9. Postás Kupa váltó rossza link

ápr. 8. Kaposvár ROB rossz a link

ápr. 6. Újhegy Kupa

ápr. 3 Göcsej Kupa

márc 27. Nyírség Kupa csak elnöki beszámoló

márc 27. Zalai Tavaszi Kupa

márc 27. Tavasz Kupa , Baranya rossz az ellenőrző bírói link

márc. 26 Szabolcs Kupa csak elnöki beszámoló

márc. 26. Veszprém megyei HOB

márc 20. HJN HOB

márc 20. Tavasz Kupa HOB (Szűkszavúak)

márc 20. Tvasz Kupa

márc. 20. Baranya m. HOB rossz a link

márc. 16. Kertváros Kupa

márc. 15  Spari Kupa

márc 14. Alföld Kupa

márc 13. Csokonai Kupa

márc 12. Budapesti HOB

Sajnos nincs egy OB sem a listában. (Kerékpáros versenyekről sem találtam jelentéseket.-J)

Több verseny jelentésében is az olvasható, hogy sajnálatos módon nagyon kévés versenyző állt rajzhoz.