[Tajfutas] Rangsorpontok

Petrócki Ádám adam.futas at citromail.hu
2011. Ápr. 28., Cs, 15:48:57 CEST

 Sziasztok!
Ugyan nem én lettem megszólítva, de remélem tőlem is jó lesz a válasz. A tavalyi hivatalos ranglistából lett számítva, tehát lehet használni. Amint István elvégzi a korábbi ranglisták utolsó simításait (nemzetközi minősítések adminisztrálása, korosztályos ranglisták elkészítése), megkezdem az idei pontok számítását.

Üdv:
Petrócki Ádám