[Tajfutas] Rangsorpontok

Kovalcsik István kovalcsik.istvan at gmail.com
2011. Ápr. 28., Cs, 09:30:25 CEST

Kedves Sporttársak!

Megértem türelmetlenségeteket. Ebben a késésben én vagyok a hunyó, de
már tapossák hivatalosan is a sarkamat, hogy zárjam le a "múltat"
végképp és aztán átadom a terepet a frissebb váltótársnak. Petrócki
Ádám már előkészítette az idei számítást, úgyhogy hamarosan rátok
ömlik az első idei ranglista. (Megjegyzem április előtt szerintem nem
sokat mutat a ranglista, hiszen még csak egy szűk rétegnek van meg 6
versenye, úgyhogy eredetileg is csak a Postás Kupa után terveztem
közreadást, ahhoz képest meg nem vagyunk végképp elkésve.) Tehát
összefoglalva: bocsánatért esedezem, csak gyarló ember vagyok!

Üdvözlettel: Kovalcsik István