[Tajfutas] Jukola, Tio-milla és 5 fős váltó?

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2011. Ápr. 26., K, 10:50:37 CEST

Vannak kint is vegyesváltók, de elenyésző számban, és azok általában nem szólnak bele a legjobb száz helyezésbe.
Jukola 1500 váltóból mondjuk 30-40

A Te versenyeden lesz 35 váltó és abból 15 vegyes lesz (hasamra ütöttem) és komolyan bele fognak szólni a dobogós helyekbe.
De azért vettem a verseny rejtett reklámozását.