[Tajfutas] Diákolimpiák

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2011. Ápr. 18., H, 20:42:07 CEST

Szia,

Nálunk a diákolimpia, és a Megye Kupa aktuális fordulójának, ahol a szülők,
edzők, kísérők is rajthoz állhatnak egy futás erejéig, null ideje között 60
perc lesz a különbség. Még így is jól jöhet egy végleg eltévedt gyereknek a
későn jött segítség:), de az, akinek erre szüksége lesz, alighanem már nem
nagyon fog beleszólni a továbbjutás kérdésébe...

Az sem baj, ha egymástól kérdeznek a gyerekek, ismerkedjenek csak egymással,
de egyrészt az a tapasztalatom, hogy sokszor tökéletesen képesek
"meghülyíteni" egymást, másrészt jelentősen ez a fajta kérdezősködés tényleg
befolyásolhatja a versenyt akár jelentős mértékben. Van, akit helyre tesz
valaki ripsz-ropsz, van akit meg elküld a fenébe, könnyen kizökkent egy
gyereket (egyébként egy felnőttet is!), a versenyből, ha megállítja egy síró
társa, hogy most hol is vagyok. És az is könnyen előfordul, hogy a környéken
ép egyik gyerek sem tudja hol a fenében is vannak, és ekkor segíthet egy
felnőtt, aki viszont tudja.:) Amúgy elég érdekes sztorikat lehet hallani pl.
a Komárom-Esztergom megyei diákolimpiák versenyén haladó bolyok
versenyzéséről, ahol az utóbbi években nagyon szép létszámok indulnak, de
jellemzően az induló gyerekek többsége kezdő, elég kevés erdei versenyes
tapasztalattal.

üdv. Viktor