[Tajfutas] Diákolimpiák

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2011. Ápr. 18., H, 20:49:51 CEST

Na ez viszont már baj!!!

Azt gondolom ugyanakkor, hogy ennek a problémának az orvoslására nem az a jó
módszer, ha nem engedjük be a szülőket, edzőket az erdőbe, hanem az, ha a
renitenseket közösen rendre utasítjuk.

Amit most írtál azzal szerintem már feltételezted egyébként!:) Hogy joggal,
vagy jog nélkül azt nehéz megítélni, mindenesetre, amikor ilyen
sportszerűtlenséget tapasztalsz, vagy gyanítasz, akkor szerintem egyrészt
ott helyben figyelmeztetni kell, vagy rá kell szólni a sporttársra, másrészt
ha bebizonyosodik valakiről, hogy valóban el is követte a feltételezett
sportszerűtlenséget, akkor nyugodtan megérdemli, hogy pellengérre legyen
állítva. Alighanem nem lesz többé kedve elkövetni ezt, és ezzel tönkretenni
a többiek (a gyerekek és a felnőttek, versenyzők, szülők, edzők) élvezetét.

üdv. Viktor