[Tajfutas] Diákolimpiák

Felföldi Károly fkarcsi at invitel.hu
2011. Ápr. 18., H, 19:34:17 CEST

Hites Viktor írta:
> Sziasztok!
>
> Szerintem több szempontból is jó, ha van kísérő verseny a megyei
> diákolimpiákon is, mint ahogy az van az Országoson is, már évek óta, és idén
> végre lesz kísérő verseny a Veszprém megyei Diákolimpiánkon is, aminek
> nagyon örülök.:)
>
> Nem árt, ha az erdőben mozognak felnőttek is, ami egy kicsit biztosan
> megnyugtatja a gyerekeket is, és akiktől alkalom adtán a kezdők, eltévedt
> versenyzők akár meg is kérdezhetik, hogy akkor most "merre is az arra?
Hát ezzel nem nagyon értek egyet a diákolimpiát illetően.. Szerintem
inkább úgy kell a rajtlistát megcsinálni, hogy a legkisebbek (10-12)
rajtideje alatt elosszuk a diákolimpia többi kategóriáját. A gyerekek
egymást kérdezgessék, ne az edzőt, apukát, anyukát! Csongrádban az idén
0-ra indultak a diákkategóriák és 52-től a Szeged Kupa kategóriái... de
mindenki másképp csinálja.
Karcsi