[Tajfutas] ODO

zala.ztc at zalaszam.hu zala.ztc at zalaszam.hu
2011. Ápr. 18., H, 12:29:33 CEST

Zalában minden testnevelőnek kellene tudnia a versenyről, mert a Megyei Diáksport Szövetségen keresztül minden oktatási intézmény megkapta a kiírást.
Más kérdés, hogy érdekli-e? Hogy tudja-e, hogy az iskolában van tájfutó? Hogy tudja-e valójában miről is szól a tájfutás? ... stb.

Ma már a testnevelő beállítottsága dönti el, melyik sportágat preferálják az adott iskolában (és az infrastruktúra).

Be lehet törni a tájfutással, sok-sok munka árán. De fő sportág csak akkor lehet belőle, ha a testnevelő elhivatottá válik.

üdv

Fehér Ferenc