[Tajfutas] Heves-JNSZ-Nógrád Megyei bajnokságok

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2011. Ápr. 17., V, 18:55:43 CEST

Ok! Ok!
de itt a diákok alapnevezési díja olcsóbb volt 100 Ft-al, mint Zalában, és
ide Mátrakeresztesre  a regionális határokon túlról (lásd PVSK,
Maccabi-Szeged, Budapest, Kalocsa meg ki tudja még honnan érkeztek
versenyzők

Ha tudtam volna , hogy csak néhány fő az össz indulólétszám/3 Zala javára
akkor rászedtem volna azt a néhány bámészkodó helyi lakost............
elindultunk volna nyíltban és azonnal túlszárnyaltuk volna ezen a téren is a
másik térfélen fekvő kicsinyke kis megyénk rendezvényének a létszámát.

üdv :Popey

Ui:: És a versenyen(a végén) egy kisebb csoda is történt. Nógrádban nem
szokás a bajnokságon a helyszíni eredményhirdetés és a díjazás, de ha igaz,
most volt a nógrádi gyerekeknek is éremeső!