[Tajfutas] térkép

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2011. Ápr. 13., Sze, 22:42:49 CEST

Sziasztok
Ilyen, ide-odadó esetek mellett keményebb dolgok is előfordulnak.
Érdemes lenne erre már vkinek komolyabban odafigyelni.
Tavaly egyszer már leírtamm, most csak megismétlem:-
-Nem tájfutó szövetségnek készített térkép esetén legalább dupla kell legyen a megrendelőre hárítandó K számért fizetendő összeg!
.Ezen felül pl.- egy százfős rendezvényre a térkép alapáron felül - "Hasznaláti díjként"-ennek aztán bármi más is lehet a neve, további 5000 Ft-ot kelljen fizetni
-500 főnél ez akár 20 000 Ft is lehetne. Ha kell nekik a térkép, akkor ki fogják érte fizetni az összegeket.
Aztán ahogy Karesz, Viktor és én is tapasztaltam továbbra is kritizálhatják a térképeinket "ezerrel".

Az én közelebbi kérdéseim
- Milyen alapon hagyják le oly sokszor egy újrahelyesbített térkép esetén a korábbi helyesbítőket és a régi kiadót a térképről
- Miért is felel a TÉRKÉPFELELŐS??????
- Hányszor lehet érvényesíteni egy K számot? (szerintem csak kétszer! lehetne, de ez rendszerint kijátszásra kerül )
- Mikor kell kifizetni a térképhelyesbítőt a munkájáért. ?
-A munka elvégzése után, a verseny napján,  a verseny után három hónappal, vagy majd egy év múlva a következő versenyen.

Popey