[Tajfutas] Tej-térkép

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2011. Ápr. 13., Sze, 19:11:57 CEST

Sziasztok!
Szia Lacó!
Mert már nincs sok szmarhánk, aki tejelni tudna....
Mi a szlovákokhoz jártunk át tejért és a baromi jó félliteres kefirért, viszont időközben északi szomszédunknál is bedőlt tejpiac.

De nem kell megijedni jön a megmentés.
Hazánk egyik legnagyobb vezírének, a labdarúgás legújabb honi megmentőjének volt (van) itt Pásztón egy "döglött" tejüzeme.
Csodák csodája, két napja a több éve forgalomból kivont üzem területén egy valami kisebb féle új csarnokocskát kezdtek építeni.
Lehet, hogy ez a mozgolódás építkezés ismételt üzembe helyezést fog maga után vonni.
Jó lenne.....
Visszagondolva a régebbi időkre bizony mi helyi tájfutók sokat köszönhetünk az XY nevet viselt tejes cégnek. Amikor ttúra vagy tájfutó versenyt rendeztünk és kértük a támogatásukat, raklappal, ládákkal megpakolt klféle. ízesítésű joghurtokat, kefirt, zacskós tejet, kakaót kaptunk tőlük.
Ez most is jó lenne.
Vagy ilyen lehetőségről már ne is álmodozzak, mert teheneink egy esetleges üzemmegnyitás után máshová fognak tejelni?

Popey