[Tajfutas] Postás kupa 1. nap középtáv a Route Gadget-en

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Ápr. 9., Szo, 18:32:37 CEST

Sziasztok!

GPS-t nem akarok kivinni a versenyekre. Ezért, ahhoz, hogy be tudjam
rajzolni, hol jártam, szeretném megkérdezni, hogy a második pontunk mások
szerint hol volt (108-as kód, szárazárok), mert én azt hiszem, nem ott,
ahová rajzolva lett. Úgy tűnt, hogy az árok kanyarától lényegesen messzebb
volt, közben már vége is volt a szárazároknak (ami pedig a térképen
folyamatos), ezért már visszafordultam, s végül kiderült, hogy még 10-15
méterrel délebbre volt attól a helytől, ahonnan visszafordultam.

Üdv:
Kéri Gerzson