[Tajfutas] Postás kupa TrailO

hajnal hajnal at animula.hu
2011. Ápr. 7., Cs, 10:37:34 CEST

Sziasztok

A Postás kupa szombati napján, 11-14 óra között megrendezésre kerül az év
első trail-o versenye. A futók is könnyen teljesíthetik, hiszen a délelőtti
futam céljához nagyon közel lesz a rajtja, egy óra a versenyidő (ami jó
tempóval jócskán rövidíthető). Felkerült az értesítő az MTFSZ
versenynaptárba vagy megtalálható itt:
http://tajbingo.blogspot.com/p/postas-kupa-trailo-kiiras.html

A para kategóriában népes mezőny alakul, eddig 14 fő nevezett. Számukra rajt
melletti parkolást, megfelelő mellékhelyiséget és technikai segédanyagot
biztosítunk.

Mindenkit várunk, aki érdeklődik a trail-o nyújtotta térképismereti kihívás
iránt vagy szeretné a két futás közötti időt kis sétával tölteni, esetleg
pályázik a VB csapatba kerülésre (ez válogató verseny). Viszont a váltó
futam miatt pontosan 15 órakor lebontjuk a pályát, ezért kérjük, ne 14-kor
akarjon mindenki indulni, gyertek korábban! Felkerült a Postás rajtlistája,
aki megírja a trailo rajtidő kívánságát nekünk, pontosan akkor indulhat, nem
kell várakoznia.

A térképek nyomtatása miatt az előzetes nevezés (akár péntek délig) nagyban
megkönnyíti a dolgunkat, ide írhattok: fru at mikronet.hu

Biró Fruzsina