[Tajfutas] Tájékozódási Sportok Fővárosi Fesztiválja

Kristóf Nagy knagykristof at gmail.com
2011. Ápr. 7., Cs, 10:27:07 CEST

Zoli válaszol (én postáskodok)
------------------
Szia Brigi!

Igen, hirdetjük is.
Közel 10 kerületi iskolában voltam személyesen sok-sok szóróanyaggal,
további 4-5 iskolában van meghirdetve más által, és szinte az összes
kerületi önkormányzathoz eljuttattuk a programfüzetet sok példányban, akik
kipostázták a legtöbb Budapesti iskolának.
Megjelentettük két kerületi lapban, és benne leszünk a XI. kerületi TV-ben
is (ott lesz a verseny), valamint a környékbeli művelődési házakban is
plakátoltunk.
Ezen kívül díjakat ajánlottunk fel testnevelőknek, ha bizonyos létszámú
gyereket elhoznak a rendezvényre.

Hát ennyit sikerült intéznünk eddig, szívesen vesszük a megvalósítható
ötleteket, hogy hogyan lehetne további propagandát csapnunk.
Reméljük sokan részt vesznek majd Budapestről, és így sok családdal,
gyerekkel ismertethetjük meg szeretett sportágunkat.

Üdv
Gyalog Zoli