[Tajfutas] HOB górcső alatt?

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2011. Ápr. 4., H, 21:44:16 CEST

Hát, én meg egy kissé szerencsétlen esetről hallottam.

Fehérvári Zsolt  F 21 E SDSE célbaérésekor a szpíker gyorsan közölte
..................... Fehérvári híbázott, dugókája nem jelzett.
Eközben az ifiknél küzdő testvér a másik Fehérvári éppen a cél közeli pontnál (megkezdve a másik körét)hallotta a szpíker bemondását .... "Fehérvári dugókája nem jelzett"......... azt magára értve megtorpant, úgy értelmezte róla van szó, (az előző pontnál az ő dugója nem jelzett) megállt elkeseredésében visszafordult és bekocogott a célba.
Szerencsétlen eset.

Most látom Fehérvári  Zsolti mellett Tóth  Ádámnak is az utolsó két pontjánál .00.00 jelzés van, de minden oké, értékeltek lettek. Vajon mi történhetett,
nem bír több időt tárolni a dugóka?
Egy másik eset: - Ha Egei Tamás jól rajzolta be útvonalát,  miért ne rajzolta volna jól be, akkor elsőségéért dupla dicséretet érdemel. (Nézzétek meg!)
A tanulság még egy ilyen tájékozódási hibát követően is olykor vissza lehet hozni a sírból az elvesztett métereket, perceket.
Neki sikerült!
Popey