[Tajfutas] cseh OB RouteGadget

Hajdu Kálmán hmarcell at startadsl.hu
2010. Sze. 28., K, 15:35:19 CEST

Kivéve a cseh versenyeket  :(

-- Eredeti üzenet --
Feladó: Kovács Gábor <borea at is.hu>Címzett: tajfutas at lazarus.elte.huElküldve: 2010. szeptember 28. 15:6Tárgy : Re: [Tajfutas] cseh OB RouteGadget

   Sziasztok!   http://www.routegadget.net/   címen a világ összes Routegadget állománya  megtalálható (31 orzság 7229 versenye)   Kovács G.    ----- Original Message -----    From:    Hajdu    Kálmán    To: tajfutas at lazarus.elte.hu    Sent: Tuesday, September 28, 2010 2:24    PM   Subject: Re: [Tajfutas] cseh OB    RouteGadget
http://ob.tmapserver .cz/scripts/reitti.cgi?act=map&id=229&kieli=cz

ha    cserélgetitek a map#id számokat más versenyek is előjönnek (Pl.: A selejtező a    228-as id!)

Hogy külső útvonalon, hogy érhető el nem tudom! Egyébként    az /ob.tmapserver.cz/-n gyakorlatilag minden cseh tájfutó térkép    elérhető!

Volna mit tanulni és átvenni tőlük, persze tudom szerzői    jogdíj, etc... etc...