[Tajfutas] MTFSZ Sportágfejlesztési Terve 2010-2015, ill. MTFSZ Rendkívüli Közgyűlési meghívó

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2010. Sze. 27., H, 22:36:01 CEST

Elnézés elfogadva, mindenesetre mi már előre dolgozunk, épp most kaptam
kézhez Angliából 5 nevezést az Őszi Boróka
Kupára<http://www.astrois.hu/boroka-osz/2010/index.html>,
amely pontosan megfelel a Sportágfejlesztési Terv több pontjában is
említett "külföldi versenyzők idevonzása" elvárásnak :)).

Ezúton szeretettel meghívunk Téged és az Elnökség minden tagját, persze csak
az első napra, november 20-ára, a kaskantyúi
borókásba!<http://www.astrois.hu/boroka-osz/2010/img/boroka1.jpg>
 [?]