[Tajfutas] OFF: pszichológiai kutatás

Németh Ágnes nagi at ogyei.hu
2010. Sze. 22., Sze, 14:00:26 CEST

Kedves Mindenki!

Egy kollégámtól kaptam az alábbi infot. Köszi, ha elolvassátok.

Szép napot!

Ági

Kedves Érdeklődők!

Nagy tervbe kezdtünk néhányan, pszichológus kutatók: szeretnénk, ha
Magyarországról is minél többen csatlakoznának a Nemzetközi
Jóllét-kutatáshoz.

A Nemzetközi Jóllét-kutatás egy jelenleg 15 nyelvre, köztük most már
magyarra is lefordított, online kitölthető pszichológiai felmérés, mely a
lelki erőforrások és a mindennapi közérzet változásait méri fel egy-egy
személynél egy éven keresztül, öt alkalommal (
<http://www.pozitivpszichologia.hu> www.pozitivpszichologia.hu).

Különlegesség, hogy a kérdőívet rendszeresen kitöltők egy év után
visszajelzést kapnak jellemzőik alakulásáról (sőt még könyvutalványt is
lehet nyerni : )!

Kérem segítségedet, hogy Magyarországról is minél többen részt vegyenek
ebben a világméretű kutatásban.

Hogyan segíthetsz?

1. Te magad is kitöltöd a kérdőívet: most szeptemberben és a következő év
során még négyszer.

2. Továbbküldöd ezt a kérést minél többeknek. A kitöltés lehetősége most
szeptember végéig folyamatos, legközelebb pedig decemberben lesz elérhető.

A kutatásról további részletek magyar nyelven a
<http://www.pozitivpszichologia.hu/> www.pozitivpszichologia.hu oldalon
olvashatók (a reklám alatt), és innen lehet elindítani a kitöltést is. Angol
honlap: www.wellbeingstudy.com.

Ha nem csak résztvevőként, hanem társ-kutatóként is érdekel a projekt, akkor
jelezd azt nekem - örömmel venném az együttműködést.

Köszönöm figyelmedet és segítségedet!

Dr. Martos Tamás, PhD

pszichológus

Pázmány Péter Tudományegyeten