[Tajfutas] Szélrózsa részidős eredmények

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2010. Sze. 19., V, 22:10:45 CEST

Az adatvesztés oka pedig az, hogy a 2003-as Kramer-programok nem bírják
kiszedni az új dugókák adatait a printerdobozból, erről írtam már egyszer
itt a listán.
Nemrégiben jött viszont ki a teljesen újraírt 2010-es versenyrendező
program, abban ez már jól működik.
Már csak meg kéne venni...

Skuló Marci