[Tajfutas] Üzleti tájfutás

Gerzson Keri gfkeri at gmail.com
2010. Sze. 14., K, 12:02:11 CEST

A politikusok aszerint cselekednek, hogy hol vannak erősebb lobbik,
választás előtt meg azok szájíze szerint ígérgetnek, ahonnan több szavazatot
várnak. Az egyik főpolgármester jelölt ezért az utcákon zajló
sportversenyeket, helyesebben a sportversenyek miatt történő útlezárásokat
kárhoztatja. Tulajdonképpen teljesen igaza van. Jóval több Budapesten az
autós, mint a sportkedvelő ember, tehát az előbbiek szavazatainak a
megszerzésére kell inkább törekedni.

Én is bosszankodtam kétszer is ezen a hétvégén, de a hibát nem az
útlezárások tényében, hanem a lakosság pontos tájékoztatásának a hiányában
látom. Szombat délután vártam valakit az Újpest-Városkapu volán
végállomásnál, de a Váci út lezárása miatt az ide érkező buszok fél órát
késtek. Ha erről tájékoztatták volna az utasokat, esetleg leszállhattak
volna Szentendrén, és jöhettek volna tovább HÉV-vel. Vasárnap délután fél
óra helyett másfél órát töltöttem a 86-os buszon a Bocskai úttól a Kiscelli
útig, és emiatt lemaradtam egy szép hangverseny első feléről. Ha
tájékoztattak volna az útlezárásról és az emiatt várható dugókról, akkor más
útvonalat választottam volna. Előzetes tájékoztatást egyik internetes
hírrovatban sem találtam egyik esetben sem. Gondolom a rádió, tv, nyomtatott
sajtó sem informált tisztességesen. (Szombaton nem utcai verseny, hanem
futballmeccs miatt volt a hosszantartó útlezárás a Váci úton.)

Üdv:
Gerzson
(szintén apolitikus)