[Tajfutas] érem

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2010. Sze. 14., K, 08:50:02 CEST

Sziasztok,

Dani nem mondasz újat, ez volt a gyakorlat kb. 2000-ig, a Szövi adta az
érmet minden bajnokságra (dijtalanul, belefért  az akkor még csak 10%-os
befizetésbe a nevezési díjból), még a tájkerékpár OB-re is kaptunk. Egyedi
volt, egy éven belül ugyanolyan, persze aki minden bajnokságot megnyert, az
azért már unta a sok egyforma érmet, de legalább tudta mire számithat
legközelebb is.

Zárójelben jegyzem meg, hogy például Ausztriában csak a felnőtt és junior
bajnokság az igazi, államilag elismert bajnokság, van hogy külön is
rendezik, és az elnevezése is különbözik.
Kicsit  mosolyogtató, hogy a Szeniorok (köztük persze én is), milyen
komolyan vesszük ezeket a bajnokságnak nevezett versenyeket, közte a World
Masterst, ahol a legutóbbin kb. 40 000 Ft volt (a svájci frank szárnyalása
előtt) az 5 versenynap  nevezési díja.

ET