[Tajfutas] érem

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2010. Sze. 13., H, 23:50:57 CEST

Kedves Sporttársak, miért veritek most a tam-tamot?
Volt már pár éve ROB érem nélkül, akkor senki sem dohogott.
Jó verseny, jó kis játék - bajnokságnak hívjuk.
Tavaly a legrangosabb bajnokságon Szögligeten ragasztott érem volt.
A győzelem értékét a pálya, a térkép, a VB hangulata adta meg.

A POCSB után várható a POEB (pontbegyűjtő egyéni) rendszerbeállítása.
Ebből lehet sprint, normál és hosszútávú: éjjel és nappal is.
Mi lesz majd akkor egy országos bajnokság értéke?
Bx