[Tajfutas] érem

Sylvacons sylva at t-online.hu
2010. Sze. 13., H, 22:12:57 CEST

  Egy kis nosztalgia: hajdanán számunkra a legnagyobb dicsőség a szerdai
Népsport ifi eredményrovatában való szereplés volt, felnőtteknek a
hétfőiben ... A bajnoki érmeket szép bársony béléses dobozkában adták.
Nekem senki ne mondja, hogy ennél többet ér egy csokoládé vagy egy
trikó. Egy Merciről azért elbeszélgethetünk :-)))

Feró