[Tajfutas] érem

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2010. Sze. 13., H, 21:52:59 CEST

Én ünnepélyesen megígérem, hogy ha rajtam múlik soha nem rendezek olyan versenyt ahol oklevelet is kell adni.

Az ide DO -n rákészülve (összes buktatót előre mérlegelve) is komoly feladatot jelentett az elkészítése, kezelése.
És ahogyan elnéztem az SDS is rendesen küzdött azon a bizonyos vasárnapon ...

Szép, meg jó lenne a gyerekeknek! DE nem éri meg azt a pénzt, fáradságot, energiát és bosszúságot ami vele van!
Ráadásul az eri-hirit is jelentősen hátráltatni tudja minden előkészület mellett is.

Mozsár