[Tajfutas] érem

Kovács Gábor borea at is.hu
2010. Sze. 13., H, 15:18:55 CEST

Igen ez így van, ahogy Péter írja, sokan sokféleképpen gondolkodnak.
Van aki az érmeket, kupákat tartja fölösleges porfogónak. Más viszont
büszkén teszi ki vitrinbe, polcra, falra, viszi megmutatni az iskolába.
Van aki azért szereti az oklevelet, mert az legalább kis helyen elfér. Nagy
családban v. egyesületben azért is jó mert néhány év után is kiderül rőla,
hogy ki kapta... Más meg nem szereti, mert az csak egy darab papír.
Van aki a pólót szereti, mert azt el lehet hordani, ha felveszi pl. a
Hungária Kupa többnyire szokásos sárga pólóját, mindenki látja róla, hogy ő
a napi győztes. Éremmel a nyakukban már kevesebben mászkálnak. Más meg nem
szereti a sokadik pólót, ami egy idő után kinyúlik, kifakul, szétszakad,
stb.
Van aki az enni-innivaló ajándékot szereti, szenioroknak jó lehet az üveg
bor, BR-ben a karton sör, bár ha absztinens nyeri, akkor meg az a gond.
Talán a csokit mindenki megeszi.
Van aki a praktikus ajándékot szereti, kempingszék, hátizsák, zseblámpa,
polifoam, termosz, stb., más meg nem, mert már úgyis van neki.
Ötletes ajándék volt az idei éjszakai OB-n az éjjeliszekrényre való lámpa
("Tiffany") meg a Szélrózsán a petróleumlámpa.
    Szóval sokfélék vagyunk, ezért csak egy dolog tűnik biztosnak, elég
nehéz olyan díjazást összehozni, ami mindenkinek elnyeri a tetszését....

KG