[Tajfutas] Lindenberg Kázmilla Szupersprint Games - javított eredmények

Werner Péter l.taj at 0x.hu
2010. Sze. 10., P, 16:04:15 CEST

> A 23-as pontot én indítottam el levlistás pályafutásán.
>
> Szerintem is jó helyen volt, bár körülötte eléggé zűrös (számomra
> esőben, sötétben olvashatatlan) a térkép. A kúpocska egyből megvolt -
> csak a bóját nem láttam meg. Részletesebb szimbol (kúp melyik oldala)
> talán segített volna. Vagy egy jobb szem(üveg) ... :-)

A 7-esnél én sem láttam a bóját egy darabig, pedig benne álltam a
gödörben.  Ilyen kis bólyáknál tényleg nem árt a pontosabb szimbol, de a
körbenézés a 7-esnél azért elég volt.

Nade a 23-as...  Szerinted az út mellett volt???  Azt páran már
modtátok, hogy "jó helyen volt", de ez azt jelenti, hogy az út mellett
volt, én pedig bevertem a fejem és azért emlékszem úgy, hogy a másik
úthoz közelebb esett a pont vagy szerinted ekkora távolság még belefér?

  WP