[Tajfutas] Beszámoló a Tájfutó klub összejöveteléről

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2010. Sze. 10., P, 08:50:35 CEST

Szia Janó!

Jól esik, hogy ilyen magasra értékeled a klubban elhangzottakat (meg a
tájfutó témák iránti közönségérdeklődést).
Abban biztos igazad van, hogy nagyon sok függ a csomagolástól.
Skype-on talán olyan is belenézne, aki a szomszéd utcában lakik.
Ha pedig a TV közvetítené, elélveznénk a gyönyörűségtől.

A klubnak az lehet az értelme, hogy szakmai vélemények ütközhetnek,
alakulhatnak ki.
Ehhez autentikus gondolatok kellenek és sok munka a megvalósításhoz.
Ezek országos szintjéhez képest nem panaszkodhatunk a részvételt illetően.
Azért, ha összejön örülnénk a videokonferenciának...
Boxi