[Tajfutas] tájfutás mindenütt

Kovalcsik István kovalcsik.istvan at gmail.com
2010. Sze. 9., Cs, 13:54:17 CEST

Molnár Petiéknél indultam már ilyen versenyen, aminek térképe a
szabadidőközpont két szintjét ábrázolta.
Az egyik pontra sikerült is felesleges emeletmászásba bocsátkoznom
(pedig csak a betonkorlát mögé kellett volna benéznem).
Ha már két szintről készül térkép, akkor ez innen logikusan
folytatható több emelettel, pincével...

Is