[Tajfutas] tájfutás mindenütt

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2010. Sze. 9., Cs, 09:31:39 CEST

Jó, jó, de nem újdonság.
A törökök úgy két évvel megelozték oket.
Nem biztos, hogy hajóra van szükségünk hozzá.
Béreljük ki a Parlamentet, kérjük el a szigorúan bizalmas alaprajzi metszeteket a pincétol a padlásig és már mehet is a játék. Élo videó közvetítés a biztonsági kamerák felvételeibol. Pontorök a teremorök. stb, stb.