[Tajfutas] Bajnokságok 2012

Molnár Péter peter at veszcart.hu
2010. Sze. 8., Sze, 20:40:26 CEST

A bizottság nevében én csak a pályázók nevét közlöm, szerintem már a
helyszín is olyan információ, amit nem mindenki akar közzétenni, bár a
legtöbb pályázó esetében azért ki lehet találni, hogy melyik környéken
szokott rendezni.

HOB: HSE, KST, MCB, MOM, Szabolcs MTFSZ, TTE

DOL: Baranya MTFSZ, SPA

ÉOB: KST, SZV

KOB-VOB: DTC, ESP-GYO, GOC-VBT, MCB, SPA

Hungária: SPA, Szabolcs MTFSZ

ROB: MOM (2), TTE, ZTC

PCSB: MOM (2), TTE

ONEB: HSE, PVM, SDS