[Tajfutas] POCSB elemzés

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2010. Sze. 8., Sze, 10:24:50 CEST

Én a csapattársaimmal teljesítettem egy fix pályát, és mellesleg
begyűjtöttünk hárman 25 ep.-t. Lehet, hogy más nem így csinálta, de nekünk
pontbegyűjtő volt.
Ennek számtalan változata létezhet, a Boxi által vázolt is, svájcban meg
állítólag egy dugókával megy a csapat, és úgy osztják el a pontokat ahogy
akarják.
Azok is pontbegyűjtő versenyformák, meg ez is az volt.

Kovács Péter
BBB