[Tajfutas] ROB sprint döntő

Zentai Laszlo zetor at ludens.elte.hu
2010. Sze. 8., Sze, 10:10:29 CEST

> Egyébként én beszéltem vele utána, ő simán bosszús volt, a Madár meg
> azon gondolkodott, hogy megóvja a szalagozás hiányát, hiszen a
> térképbenyomtatás és a szimból szerint szalagozottnak kellett volna
> lennie a két főtéri pont közti szakasznak. Ebben igaza is van, más
> kérdés, hogy nyilván ugyanúgy kihagyta volna Fanni a pontot, ha az
> utolsó műanyag bója helyett ugyanott egy krepp-szalag van, csak a
> teljes hosszban való kordonozás segített volna rajta, de arra meg a
> fenti jelölések sem kötelezték a rendezőket.

Mellesleg, ha megnézitek a sprint döntő térképen a gyűjtőpont és a cél
közötti szalagozást (mellékelve), akkor látható, hogy a valóságban nem ott
futottunk be. Gyaníthatóan ez túl sok embernek nem tűnt fel a versenyen
(nekem sem) s vélhetően emiatt nem is reklamált senki.

Zetor
Name: befuto.jpg
Type: image/jpeg