[Tajfutas] POCSB elemzés

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2010. Sze. 7., K, 21:23:39 CEST

 "A PVSK 27 perc előnyt adott a győztesnek. Hisz 3 fő helyben topogott és
nem a pálya teljesítésével foglalkozott. Tachtikából bukta..."

Ellenben a PVSK a ROB on taktikával nyert egy plusz pontot, és dobogót
amikor az átfutónál nem figyelők egy részét hangosan figyelmeztetik a
pontfogásra, míg mások esetén bölcsen hallgatnak. Tudom nekem is oda kellett
volna mennem, és lenne plusz 10 bajnoki pontunk :-(
MM